onsdag 10 april 2019

Rullar på...

Här rullar allt på i en rasande fart. Nästa vecka har vi påsklov, skall bli härligt även om det är en vecka där det är ganska mycket måsten inbokade, men lite lugn och ro emellan får vi hoppas på.
Det är så dubbelt det där för jag älskar verkligen när det är full fart och tycker nästan det är omöjligt att sitta still, men samtidigt blir jag så otroligt trött efteråt, men märker det inte förrän det är "försent".
Idag börjar jag lite senare som ni vet, härligt. Jag har hunnit putsa några fönster och strukit en och annan påskduk känns riktigt bra och "pratat" lite extra med min gurka och tomatplantor.  För nu har även alla mina gurkplantor kommit upp, det verkar vara nästan ännu mer lättodlat än tomater som är så enkelt. Det är tur att jag har två stora bänkar framför köksfönstret annars vet jag inte var jag skulle ställt allt, men nu är där mer än fullt.
Förstås började jag min lediga förmiddag med en promenad.
Ta hand om din dag!



Inga kommentarer: