måndag 22 april 2019

Måndag

Då har de barn som inte bor hemma längre åkt hem till sig och yngsta dottern åkt in till stan för att träffa några kompisar. Mellersta dottern skall snart också ge sig av till en kompis, så det blir bara jag och maken här hemma, vilket är mycket vanligt förekommande nu för tiden.
Jag och äldsta dottern har idag besökt flera olika handelsträdgårdar och köpt både det ena och andra. Eftersom hon skulle ha ganska mycket jord hon har pallkragar på balkongen, hon är precis lika galen som sin mamma när det gäller plantering.
Så blev det ganska fullt i bilen, för naturligtvis hade vi inte den stora bilen... varför undrar jag verkligen.
Trevligt hade vi dock verkligen och många glada skratt. 
Jag och några på skolan skall ha picknick för personalen i morgon kväll så jag var även tvungen att handla till det också.

 

 
 

Inga kommentarer: