lördag 4 januari 2020

4 januari

Redan 4 januari, så fort dagarna har gått. Idag har vi haft så soligt och fint väder, men mycket blåsigt. Det blev både en förmiddags promenad och en mitt på dagen. När vi kom hem från promenaden bakade maken hallongrottor, så goda.  Vi hade kvar mördeg från nyår som maken använt till citronpajerna. Så när jag kom ut i köket stod Hallongrottorna redan i köket och nu har vi avnjutit några av dem och en kopp te. Idag åkte äldsta dottern och hennes sambo tillbaka till Växjö, känns lite tråkigt att inte ha dem i närheten, men det är så det är. Igår efter att vi sovit hos mor och far på Hälsö åkte, jag, maken och den äldsta dottern till Göteborg för att äta lunch med sonen, så roligt. Vi satt kvar länge och pratade. 
Tyvärr känner jag mig fortfarande så trött detta lovet och det känns lite si så där när det snart är dags att börja jobba igen ,men det skall väl bli bättre. Nu skall jag sätta mig i soffan och se en film med maken och sticka på min kofta.
Hoppas att din dag är fantastisk!

Inga kommentarer: