torsdag 9 januari 2020

Tur

Vilken otrolig tur jag har och vilken fin torsdag jag haft så här långt. Startade dagen med arbete förstås, men så roligt för båda de yngsta döttrarna var hemma igen, även mellersta dotterns pojkvän. Jag blir så glad av liv och rörelse.
På jobbet fick jag en present av mina kollegor eftersom jag har fyllt år på jullovet, dock inte jämt, men ändå hade de tänkt på mig. 
När jag kom hem från jobbet tog jag en långpromenad, även om jag och närmsta kollegan gått en längre runda på lunchen som vi brukar.
När jag kommer in i sovrummet ser jag att det ligger en liten paket på min säng, från mellersta dottern som hon köpt i London, te förstås, så nu sitter jag här och skriver och dricker te, livet kan inte bli bättre.
Allt hade gått mycket bra för dottern och pojkvännen i London, de hade även varit på musikal, rock of school. Är så imponerad över att de klara och kan så mycket.

Njut av din eftermiddag




Inga kommentarer: