tisdag 21 januari 2020

Hem

När jag kommer hem sent från jobbet efter utvecklingssamtal och möten på andra skolor och möts  av en uppfart full av bilar och att komma in i huset och känna doften av mat och höra glada skratt. Kan det bli bättre, båda flickorna hemma och pojkvän, mellersta dottern lagar mat som vi alla äter tillsammans under många glada skratt och sedan gör hon dessutom matlåda till både mig, maken och pojkvännen. Alltså vem kan ha det bättre, jag tror jag har det bästa livet.
Dessutom har jag vissa dagar över 1000 sidvisningar här inne på min blogg, hur är det möjligt.
Nu sitter jag i soffan med en kopp te och jobbar lite. Har fått fixa lite mejl för mitt uppdrag som arbetslagledare. Nu skall strax stickningen fram och jag skall luta mig tillbaka.
Njut av din kväll!



Inga kommentarer: