lördag 25 januari 2020

Förstår inte

Förstår inte hur jag ofta kan ha sådan tur. Idag när jag hade kört till affären och skulle betala upptäcker jag att jag inte har något kort med mig. Jag hade lånat ut det till tjejerna igår eftermiddag när de skulle handla tacos. Jag skämdes så i kassan när jag inte kunde betala. Då säger den fantastiska flickan i kassan "jag kan betala så swishar du mig". jag blev så ställd att jag knappt kunde svara, men naturligtvis var det ett fantastiskt erbjudande och givetvis nappade jag och tackade ordentligt och swischade några kronor extra.
Alltså så fantastiskt. Det är ofta så mycket negativt om många människor och ungdomar i synnerhet, men detta känner jag inte alls igen. Självklart finns det, men jag tror inte att jag någonsin träffat på någon. Så detta blir en extra bra lördag.
Nu skall jag snart bjuda alla ungdomar på tacosrester från igår. Mellersta dottern har åkt till jobbet, men hennes pojkvän är kvar och sedan är förstås yngsta dottern och hennes pojkvän kvar.



Inga kommentarer: