torsdag 16 januari 2020

Dagar

Här rullar dagarna på och bloggen har tyvärr helt glömts. 
I helgen var vi på kalas hos pappa som fyllde år, vi var allihop utan dottern som bor i Växjö, annars var det våra tre andra barn och pojkvänner, vi blir många nu för tiden när vi ger oss, men det gillar jag.
Mamma hade gjort en fantastisk mockatårta, tyvärr tog jag ingen bild, hur jag nu kunde glömma det. På jobbet är det mer än fullt upp, då jag startat med alla utvecklingssamtal. Detta är en hektisk period.
Kanske lite för mycket då jag märker att jag glömmer och skriver fel, så hoppas snart att det blir lite lugnare.
De sista dagarna har vi haft så otroligt blåsigt, så att en vindskiva blåste bort från huset, något sådant har aldrig hänt tidigare, men nu har det lugnat sig.
Hoppas din torsdag är toppen!


1 kommentar:

houseofchandeliers and vintage sa...

Hej Hanna. Jag bloggar lite just nu, förstår att du har fullt upp om du har både barn hemma och på jobbet. Konstigt för mig att se att ni ingen snö har. ha en fin kväll. Mvh Zara