onsdag 29 april 2020

Eftermiddag!

Maken har varit hemma för hosta idag, precis som sig bör vid minsta symtom just nu i dessa Covid-19 tider. Själv känner jag inget och jobbar på som vanligt. Har haft en så fin onsdag, har sådan tur som får umgås med dessa fantastiska barn. Jag lovade ju bilder på den färdiga koftan, tyvärr har jag haft lite problem att överföra bilder från telefonen till datorn på grund  av någon uppdatering på datorn. Hoppas att det löser sig snart. Jag är inte precis något dataproffs utan jag får förlita mig till expertisen i familjen.








 "Maken sa tröjan ser maskinstickad ut, om jag nu vågar säga det, du gillar ju inte det". det är sant jag gillar inte det, jag tycker att hantverk är något helt annat och vill inte jämföra det, men i detta specifika fall blev jag glad.
Nu skall jag ta en glassbåt och luta mig tillbaka. 
Njut av din kväll!



























Inga kommentarer: