söndag 26 juli 2020

Ännu en bukett

När jag tog min morgonrunda idag var det varmt ute, säkert 20 grader, samtidigt som det regnade. Härlig kombination. Jag fick också plockat en liten bukett förstås som jag ställde på vardagsrumsbordet, jag bytte ut den jag redan hade där.


Vilken härlig och lugn dag det känns som.
Äldsta och yngsta dottern hemma, maken kommer i eftermiddag från Hälsö. Mellersta dottern kommer hem en kort runda och byter bil. Nästa vecka skall hon ha simskola, då blir det nog inte något helgjobb som innan utan vanliga veckodagar. denna sommaren har hon jobbat otroligt mycket och så fort sommarjobbet är slut går hon på sin ordinarie tjänst som barnskötare. Hon skulle egentligen börjat en vecka tidigare, men var tvungen att skjuta på det på grund av simskolan.

Inga kommentarer: