lördag 11 juli 2020

Vinbärspaj!

Igår var det en liten tok rolig dag. Det hände så mycket knasiga saker. Jag och yngsta dottern skulle till Varberg och fixa nya glasögon till henne, då kokade bilen på vägen in till stan, roligt inte riktigt. Varberg och trafik en sommardag, det är inte enkelt kan jag säga. Vi rullade nog i 40 minuter, ja, ja, men det löste sig det också. Det var ännu fler saker som gick fel, men det skall jag inte trötta ut er med här. När vi var på våg hem ringde maken som var på väg från Hälsö och sa att sonen var med hem, men att han inte skulle stanna länge, han ville bara hem och plocka vinbär. Så kvällsmat tillsammans och ca 9 liter vinbär i väskan och en flaska vinbärssaft gav han sig av hem. 
 
Idag kom äldsta dottern hem,  från Växjö, men hon har redan gett sig av till sin sambo, som redan varit här uppe hos sina föräldrar i flera veckor eftersom han sommarjobbar här. Så nu skulle de ut och surfa, som dottern längtat. 
Jag har även fått fållat min tröja som jag sydde för några dagar sedan. Blev nöjd.
Vinbärspaj blev det också.



Hoppas att just din dag är fantastisk!

Inga kommentarer: