fredag 4 december 2020

Fredag

 Veckorna bara rullar på. Vad jag önskar att det funnits mer tid att skriva, då det händer så många roliga saker, men det är ju precis så det är, desto mer man gör så finns det mindre tid att skriva och tvärtom. Denna vecka avslutade jag som de två senaste veckorna med ett bad i Videberg. Idag var vädret kanske inte riktigt lika fantastiskt som  de tidigare fredagarna. 

I veckan har vi haft studiedag på tisdagen och jag fick träna på olika digitala plattformar för att ha möten på distans, både det ena och det andra får man lära sig.

Maken har tapetserat och gjort i ordning vårat "biorum" på övervåningen, det blev mer luftigt än tidigare. Tapeten blev som vanligt en Laura Ashley när jag får vara med och bestämma.

Jag har även börjat på en ny stickning i veckan och jag har kommit in på den universitet kurs jag sökte tidigare i höstas, få vi se om jag klarar av det. Jag är ju lite galen, men tycker om att lära mig nya saker hela tiden, alltid finns det något man inte kan och min känsla är att desto mer jag lär mig ju mer ser jag att jag inte kan och då vill jag lära mig än mer, ja, ja. Vi får se jag kanske läser något/några poäng och hoppar av, ingen vet.

Ha nu en fin kväll och tack för att just du ville titta in.






Inga kommentarer: