onsdag 23 mars 2022

Ispiration, tips och ideér.

 Att få idéer till blogginlägg, klänningar som skall sys, mat som skall lagas, trädgårdar som skall göras vår fina är verkligen bara så roligt. I bland är det inte alltid så lätt att komma på, men oftast har jag hur många idéer och tankar som helst. Idag funderara jag på att kanske skaffa lite fler Gyllenlack och sätta i en av mina pallkragar, frågan är bara om de trivs i lite halvskugga, får ta reda på det. Nu är det full solsken där de skall planteras, men en del av pallkragen kommer så småningom att skymmas av en av de stora syrenerna som står utanför växthuset. Gyllenlack har verkligen blivit en storfavorit hos mig i år, undra vilken färg jag skall satsa på denna gång? Kanske lite åt det gula eller orangea hållet, vi får se.

Då var det redan onsdag igen och som jag brukar kalla den min eftermiddag!


 



Inga kommentarer: