söndag 13 mars 2022

Kväll!

 Ännu en fin dag med underbart väder från morgon till kväll och alla dessa vackra stjärnklara kvällar. På lunchen hade vi besök av äldsta dottern med sambo. Så mysigt. Vi kunde sitta i uterummet, bara det är fantastiskt för att inte tala om sällskapet då. Jag har också klippt dotterns hår, det var något hon ville att jag skulle göra. Jag och döttrarna har alltid klippt varandra och det är lite svårare nu när de inte bor hemma längre.

 Lite stickning samtidigt som jag talade med en väninna i telefon och satt i solen i uterummet, mycket trevligt. Kvällen avslutades med att jag åkte in till Varberg och gick på en gudstjänst i Varbergskyrka där en annan väninna skulle spela och sjunga. Nu sitter jag här hemma med fötterna högt skriver till er och ser en serie på TV, innan det är dags att gå och lägga sig inför den nya arbetsveckan. En arbetsvecka som kommer att börja bra, måndagar är bra dagar.

Ha nu en fin kväll!






Inga kommentarer: