lördag 19 maj 2012

Att göra kväll.

Ett litet kort inlägg till innan läggdags, vill bara säga hur otroligt glad jag är för alla er som tittar in, ni är oftast fler än 50 närmare 100 varje dag, jag kan inte fatta det, men ett stort TACK!
Om mitt räkneverk nu fungerar som det skall.
Så nu skall jag lägga mig, om inte...
För sådan är jag varje gång jag skall lägga mig så händer det något, någon tvätt att vika, några blommor att prata med och ta hand om, en diskmaskin och tömma, en torktummlare att plocka ur, baka någon kaka till förmiddagsfikan, ja listan kan göras precis hur lång som helst.
Jag har vänner som sagt när de är här att du skall inte tro Hanna att du lägger dig så tidigt som du säger inte en enda kväll har du kommit i säng innan halvtolv vad jag sett fast du börjat prata om det runt 22.00, inte vet jag. Jag vill ändå tro att jag lägger mig i tid.
Kram
Hanna

3 kommentarer:

promenader på landet sa...

Hej vännen! Jag känner igen mig i dig, börjar vid kl 22 att ladda för sänggående men så är det ju en del saker som behöver slutföras... Må så gott och sov gott! Kram Maria

Patricia sa...

Tack men det är ingen fara med tån, gjorde ont som sjutton första dagen men sen gick det över, som tur var .. =)

Jag är som du .. ska bara, när jag ska gå o lägga mig, och kommer sällan i säng i tid .. =D

ha det bäst!
Kram Patricia

A House With A View sa...

Visst känner jag igen mig i det där:))) Lätt hänt att "jag ska bara" innan läggdags, hihi!!

Grattis till alla dina besökare!!!

Kraaaaaaaaaaaaam aka