söndag 13 maj 2012

Varken eller

Idag vaknade jag strax före sju på morgonen ute hos mina föräldrar och tog en timmes underbar promenad för mig själv innan barnen vaknade.
Så otroligt vackert det är ute på öarna, idag som det desutom var en underbar morgon som visade Hälsö från sin allra bästa sida.
Nu sitter jag hemma i min egen trädgård igen, idag har vi verkligen ett underbart väder och njuter.
Det blir så tydligt att allt har sitt.
Öarna helt underbart, men en lummig villa trädgård är inte helt fel.
Hur skulle man kunna välja och behöver man välja vad som är bäst?
Jag njuter bara att ha möjlighet att ta del av dessa två underbara världar.
Att jag kan ge båda dessa världar till barnen känns också så bra, att stå på en brygga och fiska sena kvällar är inte helt fel, det var så barnen avslutade dagen igår.
Kram
Hanna

Inga kommentarer: