måndag 21 maj 2012

Lunch tips


Idag bjuder jag på ett lunch tips, hoppas det är något som kan passa någon ialla fall.
Detta är en mycket enkel pastasallad.
Jag kokar spagetti, steker baccon blandar ihop det tillsammans med de grönsaker jag har som i det här faller, paprika, gurka och tomater.
Har man lite fetaost hemma är det pricken över iett att blanda i.
Sedan rör jag i lite grädde, salt och peppar klart.
Tänk på att inte ta för mycket salt eftersom det är baccon i.

Häromdagen fick jag en fråga om jag inte skulle ge ut en recept bok med kakor.
Det hade varit fatastiskt roligt många av recepten som jag presenterar här finns redan, men de allra flesta har jag förändrat mer eller mindre, så vem vet Karin...

11 kommentarer:

Mejrams! sa...

Tack för tipset, pasta tillhör favoriten hos mig. Ha en fin start på veckan./Merja

Fågel Blå sa...

Låter gott!
Tack för lunchtipset!
Ha en fin vecka
Kramar Kathrine

Hildas hem - Sofia sa...

Pastasallad är gott, det gillar jag också.
En kakbok vore väl toppen :)


Jag önskar dig en strålande dag!
Kram Sofia

Hildas hem - Sofia sa...

Nu skriver jag igen bara för att säga att det var kul att du gillade mitt magasin, det gör mig väldigt glad! :)

Kram igen!

Jenny sa...

Hej Hanna!
Tack för fröpåsarna som kom i brevlådan häromdagen:)

Ser jättegott ut!

En kakbok vore väl en bra ide!

Kraam Jenny

Jenny sa...

Klart du vågar! smarriga kakor verkar ju vara din grej:)

Kraam Jenny

svart vitt och rött sa...

Superbra med goda recept! Tack!Du kanske kan göra en bok med din "touch" av recepten? Ha det bra i värmen! Annelie

design elements sa...

delicious!

Sandra på Ön sa...

Vilket bra recept. Det ska jag spara. Ha en fin dag. Kram från Sandra

Sandra på Ön sa...

Vilket bra recept. Det ska jag spara. Ha en fin dag. Kram från Sandra

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej gulliga Hanna! Tack så jättemycket för alla fina kommentarer i min blogg. Jag har inte bloggat på ett halvår nu, men är på G igen...

Jättefina bilder du visar!
HÄRLIGA SOMMAR!


Många kramar från mig
Måddan