lördag 2 mars 2019

Konsumtion

Sitter och tittar runt på alla fantastiska inrednings bloggar, för jag tycker det är så roligt och för att få lite inspiration. Det finns så många ute i bloggvärlden som inspirerar mig och det är så roligt att få titta in på alla dessa fina bloggar. Helt fantastiska och de gör mig så glad att få titta på allt fint.

Men ibland så tänker jag samtidigt hur alla har råd, med alla dessa fina saker, det kostar ju på att hålla allt tipptopp hemma. Sedan förstår jag också att ofta ser det inte ut så överallt utan det är förstås valda delar man väljer att fotografera, men jag får ändå den känslan att det kostar så mycket pengar.
Jag vill gärna fixa och trixa, men av det jag har eller loppis fynd. Givetvis har jag också nya saker för det är det i kombination med  loppisfynd som jag tycker ger en helhetskänsla.
Men roligt har jag när jag surfar runt mellan alla vackra hemma  ute på nätet. 
Men samtidigt smyger sig en oros känsla in över detta med vårt konsumtionssamhälle.

Inga kommentarer: