onsdag 20 mars 2019

Minne

Som jag skrivit tidigare blev jag sjuk 2015, vad eller varför vet jag inte säkert. Tyvärr har jag fortfarande kvar sviter från denna perioden även om de finns stunder som jag inte märker av det alls, men mitt minne som var otroligt innan, är tyvärr inte som det var innan och en trötthet som kan slå till när som helst.
Dock har det faktiskt under denna våren funnits perioder när jag inte märkt av det alls, så jag tror verkligen att det är på väg att försvinna helt. För detta med minnet är och har verkligen varit ett stort problem. Jag får förlita mig på min mans minne. Jag som är van att komma ihåg exakt från händelser hur långt tillbaka i teden som helst. Vilka kläder människor hade i olika sammanhang, vad någon sa och vad som bestämdes. 
Ha nu en fin kväll!

Inga kommentarer: