tisdag 5 mars 2019

Trevlig kväll och omplantering

Blev en ovanligt trevlig kväll när mellersta dottern kom hem med semlor och att äldsta dottern desutom ringde från Växjö och sa att hennes sambo var hemma hos sina föräldrar och skulle komma och hälsa på hos oss och dricka en kopp kaffe, extra trevligt och då hade vi dessutom något att bjuda på. Han är så trevlig och det är alltid så lätt att prata, han läser till lärare precis som jag är och vi har liknande ämneskombination för gymnasiet i våra behörigheter så det är verkligen roligt.  Mycket att prata om. Så verkligen en toppen kväll så här en helt vanlig tisdag.
Imorgon börjar jag lite senare, då hade jag tänkt plantera om lite blommor om jag hinner, tyvärr fastnar jag ofta i massa måsten, förbereda middag, städa, tvätt osv.


Inga kommentarer: