torsdag 25 juni 2020

Så härligt

Startade även denna dag med en liten promenad, hem och fixa lite, fortsätter min "stor" tvätt här hemma, men idag var det sängkläderna. Hängde ut dem och tog cabben till stranden och tid mig ett bad innan jag körde och handlade. sedan hemma, rensade rent längs med staketet. Trodde mellersta dottern var hemma, men när jag sprang runt här hemma och plockade ordning och kom in på hennes rum, var hon inte här. Hon hade tagit cykeln till simhallen för att hämta lite saker hon behövde till jobbet på simstadion.
När jag kom hem hade mellersta dottern gjort amerikanska pannkakor, bara att luta sig tillbaka och njuta. Hon älskar matlagning som jag skrivit så många gånger och nu är hon i full gång med lunch till henne och mig. 
Lite bilder från morgonens bad i underbara Bua.
Var rädd om dig!

Inga kommentarer: