måndag 3 maj 2021

Geografi, Mittuniversitetet

 I eftermiddag skall jag på min första träff (digitalt) för den sista delkursen i den SO-kurs som jag läser just nu. Spännande. Jag har under helgen efter att jag i fredags morse lämnade in den avslutande delen i samhällskunskaps delen som slutade i går börjat läsa litteraturen för Geografi kursen då vi skall ha ett seminarium på fredag. Hittills har alla delar gått som det skall och nu hoppas jag bara klara av denna delen också.

Jag läser på distans via Mittuniversitetet och är så nöjd med denna utbildningen som de erbjuder. Har tidigare studerat på distans via andra högskolor och universitet, men detta tyckte jag absolut var det bästa upplägget, så nöjd, så här långt. Får se vad jag säger när jag är helt klar.

Till nästa läsår har jag sökt en annan utbildning på distans via en annan högskola, får se om jag kommer in och om jag kanske kan bli lika nöjd.

Om en halvtimma börjar den första träffen, trevligt.


 

 


Inga kommentarer: