torsdag 27 maj 2021

Torsdag

 Vilken bra dag jag har haft. Började dagen med en promenad på över 10 000 steg, innan jag gick hem och kopplade upp datorn för möte tillsammans med kollegor. Vi har studiedag idag så det har varit hemarbete. Känns som om jag har hunnit massor, toppen.

Nu skall det bli lite soligt och varmare också till helgen, samtidigt trivs jag ganska bra med det vädret som har varit, våren dröjer sig kvar så länge då, men samtidigt vem kan älska sol och värme mer än mig.

I helgen håller jag dock på med hemtentan i Geografi som skall lämnas in på söndag och klarar jag den har jag bara en uppgift klar innan jag är färdig SO-lärare också. Jag har ju behörighet i andra ämnen, men har under det gångna året gått lärarlyftet och läst till SO. Jag är nog lite knasig, men jag tycker så mycket om att lära mig nya saker.

Tyvärr verkar det inte gå att överföra några bilder idag, har hört att även andra bloggar haft problem med detta under dagen, så tyvärr inga bilder idag.

Ha en fin kväll!


Inga kommentarer: