fredag 25 mars 2022

Helg igen och solcellslampor!

 Veckorna går fort och redan fredag och jag har jobbat klart för dagen. Sol även denna fredag precis som förra veckan, helt underbart. På vägen hem från jobbet körde jag och köpte några små solcellclampor som jag satte i mina rabatter. Jag har haft det tidigare, men några av dem var trasiga, så jag investerade i några nya. Någon större investering var det dock inte eftersom jag köpte 3 stycken för 19.90 på Jula, så med fyra paket, gick jag runt här i trädgården och bytte ut de trasiga och satt dit de nya. Jag har flera kvällar i rad stått i fönstren och tittat vilka som lyser och inte, för att lätt kunna byta när jag köpt nya och nu är det gjort. Så nöjd med att det lilla projektet är fixat. Så nu skall det bli trevligt i kväll när mörkret lagt sig och jag kan titta ut och se om alla lampor lyser. Två jordsäckar hade jag också hemma som jag hällt ut och fixat med i trädgårdslandet. Jag vet att maken köpt nya idag som jag skall ha till några av pallkragarna.

Hoppas att du har en fin ledig dag!



Inga kommentarer: