onsdag 30 mars 2022

Kaffesump

I fredags kom maken hem med mycket kaffesump från kaffemaskinen på hans jobb, jag brukar fördela den i mina trädgårdsland. Har hört att det bland annat är bra mot sniglar. Jag blandar upp den med lite vanlig jord och strör ut. Brukar faktiskt fungera hur bra som helst, det var min moster som tipsade om detta, ett av de första åren vi bodde i huset, så ja närmare 25 år sedan och det har jag fortsatt med.

Även denna onsdag försvinner tyvärr i lite extra möten och jag som verkligen brukar värna om dessa, men tror inte att det blir riktigt lika länge som förra veckan, en stund skall jag nog hinna njuta här hemma. Har jag tur hinner jag planera frågeställningen till mitt examensarbete och göra en framsida, men vi får se.

Hoppas att din onsdag blir fantastisk!




 

Inga kommentarer: