söndag 6 mars 2022

Lite att göra och sticklingar så här på vårkanten

 Tänkte inte jag skulle göra så mycket idag, vaknade med huvudvärk, men hux flux står jag där med mängder av sticklingar, jordiga händer och krukor i olika storlekar. Tänkte bara jag skulle plantera om några få skott under tiden som tvättmaskinen gick. Jag tycker det är så mysigt att plantera om och fixa med växterna, så börjar jag så står jag plötsligt där fullt upptagen och helt i mina egna värld. Klättrar i skåp och letar krukor jag tycker om och som jag glömt att jag hade sedan länge. Ja jag uppenbarligen klättrar i skåpen står på stolar, pallar osv...

Nu skall jag och maken strax åka och storhandla, tur det finns huvudvärkstabletter kan man säga annars hade det inte blivit så mycket gjort här idag i den strålande vårsolen.

Njut av din dag!




 


Inga kommentarer: