fredag 22 juli 2022

Fredag!

 I dag har varit ännu en dag med trevliga saker. I förmiddags körde jag upp till Göteborg och fikade tillsammans med en väninna och hennes dotter. Verkligen trevligt. Jag tycker så mycket om att lyssna och prata med ungdomar, kloka tankar och jag får förmånen att lära mig så mycket.

Sedan körde jag hem, har gått en liten promenad i regnet och pysslat lite här hemma. Är ganska nöjd med dagen. Nu väntar jag på att äldsta dottern och maken skall komma hem som har varit på Iron maiden i Göteborg. Inte alls min grej, men jag tror det är tredje gången som de är och tittar på dem.

Trots regnet, kunde jag förstås inte låta bli att plocka en liten blombukett, tycker det är så roligt. Lite hallon är också mogna nu, så promenaderna tar definitivt längre tid än vad de borde.

Ha nu en fin kväll!




Inga kommentarer: