torsdag 14 juli 2022

Med lite tålamod

 Med lite tålamod lyckades jag äntligen få över och upp bilderna på bloggen, nu skall vi bara se om det fungerar att uppdatera bloggen också med bilderna.

I dag har äldsta dottern varit här hemma och vi har plockat massor vinbär som hon skall ha med sig hem till Växjö. De har skaffat ny lägenhet hon och sambon och nu har de en riktig frys, så här har det plockats bär. En vinbärskaka hade jag redan gjort när hon kom som vi fikade på. Vi satt i uterummet och där är det nya dynor, kuddar och lite annat pyssel som jag sydde igår. Kanske kommer bilder senare idag eller imorgon vi får se.

Ha en fin kväll




2 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Vinbärskaka, vilken bra ide´. Jag har massor av bär och har funderat på vad det ska bli av dem. man vill ju inte bara "hoppa över dem ".
Ha det fint //Eva

Hanna sa...

Ja och jag gör en lätt variant, där man hyvlar margarinet över själva kakan. Jag tycker då den blir både knaprig och seg på en gång.