måndag 18 juli 2022

Östersund

 I Östersund, eller snarare på en liten ö utanför hyrde vi ett helt hus och vilken plats. Alla dessa underbara platser som vi fått se denna semester går verkligen inte att klaga på. Man var tvungen att åka bilfärja till den lilla ön och det passar mig utmärkt jag som fullkomligt älskar, båtar, hav och vatten.

Mycket natur kanske du tänker nu och så är det och kommer att förbli några dagar här på bloggen, finns inget vackrare just nu upplever jag. En liten varning bara, bli inte rädda när ni skrollar neråt bland bilderna för där ser ni storsjöodjuret. Vilken tur jag hade som lyckades att fånga det på bild, men ganska gulligt om jag skall vara ärlig. För visst vet ni att det bor ett storsjöodjur i Storsjön som ligger vid Östersund. Så håll i, men det skall nog gå bra får vi verkligen hoppas.

När ni lugnat er efter att ha sett bilderna på det farliga odjuret, hoppas jag att ni har möjlighet att njuta av denna fantastiska måndag som alltid min fina kollega brukar säga!

 














Inga kommentarer: